
Nu kickstartar vi
igång projektet Perfekt!
Vad roligt att du vill hänga med oss! För att du ska få den bästa starten behöver vi ses digitalt och kicka igång projektet tillsammans.
Du får möjlighet att höra mer om projektet och även påbörja din och ditt företags planering gällande deltagandet i projektet. För att underlätta kommer du att få arbeta i en handlingsplan.
- Vad behöver du och dina eventuella medarbetare för kompetensutveckling?
- Vilka månader på året passar det bäst för ditt företag att satsa på kompetensutveckling?
- På vilket sätt kan du skapa utrymme och förutsättningar för att på bästa sätt delta i projektet?
Det är några av frågorna vi kommer att diskutera när vi ses!


Välj det datum som passar dig bäst i din kalender 🎉
Denna aktivitet ingår i projektet Perfekt som medfinansieras av ESF, Europeiska Socialfonden. Tiden för denna aktivitet är 3 timmar, som kommer på din närvarorapport som du ska signera digitalt. I den här aktiviteten ingår ditt arbete med handlingsplanen för ditt företag.
Torsdag 11 maj
kl. 08.00-09.30
Fullbokat
Måndag 15 maj
kl. 09.00-10.30
Fullbokat
Måndag 22 maj
kl. 10.00-11.30
Fullbokat
Tisdag 30 maj
kl. 15.30-17.00
Fullbokat
Torsdag 1 juni
kl. 13.00-14.30
Fullbokat
Måndag 12 juni
kl. 10.00-11.30
Fullbokat
Problem med anmälan? Kontakta oss på info@affarskompetens.se så hjälper vi dig!
Boka våra föreläsningar nedan ↓

Föreläsningar
inom mål och vision, öka produktivitet och hantera stress
Under maj och juni kommer vi ha tre digitala föreläsningar som hjälper dig utvecklas. Vår föreläsare Caroline Murray Carlsson från Towards AB har lång erfarenhet inom områden som kompetensutveckling, produktivitet och stress i arbetslivet.
Föreläsningarna är för dig som är företagsledare och passar oavsett om du har anställda eller är ensamföretagare. De innehåller en blandning av både teori och diskussioner.
Denna aktivitet ingår i projektet Perfekt som medfinansieras av ESF, Europeiska Socialfonden. Tiden för denna aktivitet är 2 timmar, som kommer på din närvarorapport som du ska signera digitalt. I den här aktiviteten ingår ditt arbete med en arbetsbok för ditt företag.
Vi har två olika datum för respektive föreläsning, anmäl dig ↓


Nå visionen
– Genom rätt kompetens-
utveckling
Under den här föreläsningen går vi steg för steg igenom hur du och dina eventuella medarbetare tillsammans kan skapa en vision för ditt företag, hur ni sätter effektiva mål och hur ni baserat på mål och vision tydliggör personalens kompetensbehov för att nå den önskade framtidsbilden.
Välj det datum som passar dig bäst:
Fredag 12 maj kl. 09.00-10.30
Fredag 2 juni kl. 13.30-15.00

Öka produktiviteten
– Med hjälp av personliga styrkor
Vill du maximera din och dina medarbetares potential på jobbet? Då är det dags att upptäcka och nyttja era personliga styrkor. Under den här föreläsningen lär du dig vad som menas med personliga styrkor och hur du kan identifiera och använda dina unika förmågor för att få mer gjort och ha roligt under tiden. Välj det datum som passar dig bäst:
Tisdag 16 maj kl. 09.00-10.30
Torsdag 8 juni kl. 13.30-15.00

Hantera stress
– Praktiska verktyg i arbetslivet
Stress är en vanlig utmaning som många möter i dagens arbetsliv. Långvarig stress kan påverka hälsan, produktiviteten och trivseln på arbetsplatsen. Men det finns sätt att hantera stress och skapa en hälsosam arbetsmiljö. I den här föreläsningen får du konkreta verktyg hur man hanterar stress.
Välj det datum som passar dig bäst:
Torsdag 25 maj kl. 09.00-10.30
Onsdag 14 juni kl. 13.30-15.00
Projektet i korthet
Projekttid: Februari 2023 – Mars 2026
Geografiskt område: Nationellt.
Målgrupp: 1750 deltagare och 700 företag.
Projektägare: Affärskompetens.
Samarbetspartner: Företagarna Sverige.
Projektfinansiär: Europeiska socialfonden, ESF.
